Kennis en kunst

Studenten kunnen voortaan niet alleen iets opsteken in collegezaal E van de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen maar ook van kunst genieten.

Drie IO-studenten maakten een kunstwerk dat het onderzoek naar de watercyclus verbeeldt.

“De sfeer is optimaal. Je kunt iedereen aanspreken en je krijgt een goede respons. En het weer is natuurlijk ook goed. Ik ga zo zwemmen in de Schie bij roeivereniging Proteus-Eretes. Ik heb mijn zwempak al aan. Eergisternacht om half drie heb ik daar ook gezwommen. Een keigoede glijbaan hebben ze daar.

Wat ik verder nog allemaal heb meegemaakt? Een docent van Bouwkunde heeft met me gesjanst. Dat was een beetje raar. En ik heb vuur gespuwd. Het ging allemaal goed. Bij Virgiel hadden ze trouwens een programma voor mannen, een mannenspecial, met twee heel mooie naakte vrouwen. Ik kon ook naar binnen omdat ik met een grote groep jongens was.

Een kamer heb ik nog niet. Ik heb gisteren wel een kamer aangeboden gekregen van een homo. Maar hij was niet nuchter. Ik heb hem gezegd dat ik hem wel eens zou zien bij een homovereniging.”