Ja/Nee

Komende tentamenperiode zorgt Oras voor extra studieplekken op de campus. In de weekenden van 15-16, 22-23 en 29-30 juni wordt de aula van 08.00 tot 20.00 uur ingericht als extra studieruimte. Oras-lid Christiaan Rijneveld licht toe.

1 Bij toekomstige tentamenperiodes zal de aula standaard worden ingezet als extra studieplek.

ja

2 Faculteiten zouden ook in het weekend open moeten zijn.

nee

3 De aula biedt alle faciliteiten om goed te kunnen studeren: printers, computers, stilteruimtes etc.

ja

4 De XXL openingstijden van de bibliotheek hebben onvoldoende geholpen om alle TU studenten een studieplek aan te kunnen bieden.

5

“Op vraag twee. Als één faculteit in het weekend open gaat, dan willen meer faculteiten dat. Het geld dat zij moeten betalen om open te gaan, kan beter naar onderwijs gaan. De aula is een goede optie om open te gaan in het weekend, omdat dit gebouw faciliteiten zoals de servicebalie kan delen met de bibliotheek. Zo ontstaat een beheersbaar gebied waar in het weekend veel extra studieplekken zijn.”