Niet meer naar ranzige snackbars of Chinese restaurants voor de flipperkast. Niet meer naar de gokhal om tussen de puberende jongeren een gokje te wagen. Voor spelletjesfreaks is het internet een zege. Alles kan nu gewoon vanachter je computerscherm: flipperen, schieten, pingpongen, racen, tafelvoetballen en luchtgevechten houden. Alle mogelijke spelletjes zijn alfabetisch verzameld op de webpagina’s van Lapoo. Alleen al onder de letter ‘a’ vind je elf verschillende games. Daarnaast kun je zoeken naar specifieke categorieën als ‘denk’, ‘kaart’, ‘gok’, ‘schiet’ en ‘sport’. Een aanrader is de rubriek ‘vreemde spelletjes’, waar je zeer bizarre dingen tegenkomt. Mensen met de meest uiteenlopende obsessies komen hier aan hun gerief. Er is wel een voorwaarde aan verbonden. De speler moet minstens 18 jaar zijn, omdat een deel van de spelletjes de tere kinderziel zou beschadigen. Eén van de spelletjes in de 18-plus categorie is ‘Cattenpult’, speciaal voor kattenhaters. Ondanks de waarschuwing oogt het spelletje tamelijk onschuldig: aaibaar uitziende katjes wandelen vrolijk over het scherm. Minder onschuldig is het doel van ‘Cattenpult’: zoveel mogelijk katten tot moes schieten. Hoe langer je het spelletje speelt, hoe roder de muur op de achtergrond kleurt. Andere dubieuze spellen zijn ‘Breeder’, waarbij zoveel mogelijk konijnen moeten worden gefokt, en ‘Britneys Breasts’. Dat laatste is eigenlijk geen spel, maar een informatief filmpje, dat het mysterie van de voortdurend wisselende cupmaten van Britney Spears zou ontrafelen.