Horeca campus deels open

Anderhalve meter afstand, plastic schotten en handen desinfecteren bij de ingang. De horeca op de TU Delft campus opende maandag 15 juni deels zijn deuren. Onder strikte voorwaarden zijn de foodtruck Chicken Curry & Chips op Freezone C (Mekelpark, voor de faculteit TNW), Sapori di Casa in The Fellowship, Tostiworld in Pulse en Coffee & Bikes bij de faculteit Industrieel Ontwerpen open voor studenten en medewerkers.

IMG_20200615_130347.jpg

Volgens Frank Soekarnsingh, eigenaar van de foodtruck Chicken Curry & Chips moet het allemaal nog op gang komen, maar we zijn er weer, dat is het belangrijkste. De zon trok rond half een zo’n twintig studenten en medewerkers richting het plein voor de faculteit IO. Was het bij Tostiworld in Pulse nog rustig, bij Coffee and Bikes stond alweer een rij. (MvdV)

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl