Henriëtte Kruimel (21).

Hoe zit je in je vel? Hoe zit je in je vel?Goed. Ik heb inmiddels een beetje bijgeslapen. Ik heb de afgelopen week ongeveer net zoveel geslapen als normaal in één nacht.

Het was een geslaagde week, maar ik heb nu weer zin om te gaan studeren.

Waar zal je nooit op besparen?

Op m’n skivakantie. Die moet en zal elk jaar doorgaan. Dan eet ik nog liever minder.

Wat is je grootste prestatie?

De Owee is er zeker één van, al is het dan meer een prestatie van ons achten samen. Ik ben er trots op dat alle onderdelen slaagden en dat iedereen enthousiast was.

Beste boek, cd, film?

Beste boek: De donkere kamer van Damocles. Een cd zou ik zo snel niet weten. Naar de film ga ik niet vaak. De laatste die ik heb gezien was Bridget Jones’ Diary. Die was erg leuk.

Wat zou je veranderen aan de TU?

De TU is erg bureaucratisch, heb ik de laatste tijd gemerkt. Verder zouden we een mooier sportcentrum moeten hebben. Als je die in andere studentensteden ziet, denk je: dat zouden wij ook moeten hebben.

Wie zou je in levenden lijve willen ontmoeten?

(Na lang gepeins) Dat weet ik echt niet. (Vraagt aan collega van de Owee-werkgroep) Gertjan, wie zou ik graag willen ontmoeten? (Gertjan: ‘mij?’) Tja, alleen jammer dat je al voor me staat.

Wat is je passie?

Mijn passie is om veel naar het buitenland te gaan tijdens mijn studie. Ik wil later in mijn werk ook graag zoveel mogelijk van de wereld zien. Ik wil andere culturen proeven, andere mensen ontmoeten.

Wat irriteert je?

Als mensen liegen. Vooral als dat achter je rug om gebeurt.

Wat is je levensmotto?

Geniet van het leven, van alle mooie dingen die je tegenkomt. Het lukt me niet altijd om tegenslagen meteen te vergeten, maar ik doe mijn best.

Wanneer heb je voor het laatst ruzie gehad?

Tijdens de Owee hebben we op de informatiemarkt een behoorlijke ruzie gehad met Wolbodo. Hun muziek stond te hard naar onze mening. Maar de boel is gesust en we gaan er na de Owee nog wel even over praten.

Welke wijze raad geef je de eerstejaars mee voor hun studententijd?

Delft heeft een hoop te bieden. Zorg ervoor dat je tijdens je studententijd alle leuke en mooie dingen van Delft ziet. Als je afgestudeerd bent en alleen achter je boeken hebt gezeten, dan heb je heel wat gemist.

Hoe zit je in je vel?

Goed. Ik heb inmiddels een beetje bijgeslapen. Ik heb de afgelopen week ongeveer net zoveel geslapen als normaal in één nacht. Het was een geslaagde week, maar ik heb nu weer zin om te gaan studeren.

Waar zal je nooit op besparen?

Wat is je grootste prestatie?

Beste boek, cd, film?

Wat zou je veranderen aan de TU?

Wie zou je in levenden lijve willen ontmoeten?

Wat is je passie?

Wat irriteert je?

Als mensen liegen. Vooral als dat achter je rug om gebeurt.

Wat is je levensmotto?

Wanneer heb je voor het laatst ruzie gehad?

Welke wijze raad geef je de eerstejaars mee voor hun studententijd?