Filmladder

Milennium MamboDe eerste aflevering van een zesdelige reeks, waarin regisseur Hou Hsiao-hsien het leven van jonge mensen in Taipei portretteert.

Mr. Deeds

Remake van de komische en romantische film over een dorpsjongen die een groot kapitaal erft en zich moet bewijzen in de grote stad. Een echte feelgood movie. (Delfia)

Harry Potter and the chamber of secrets

Je kunt er niet omheen, de nieuwste avonturen van Harry Potter op Zweinsteins hogeschool voor Hekserij & Hocus-pocus. Spectaculaire special effects, maar de opbouw is wat traag door de letterlijke navolging van het boek. (Apollo)