Enquête over cursusevaluatie

Een werkgroep houdt een enquête onder studenten om te horen hoe de course evaluation verbeterd kan worden. Een werkgroep houdt een enquête onder studenten om te horen hoe de course evaluation verbeterd kan worden.

br />
De werkgroep Course Evaluation Nieuwe Stijl (Cens) heeft van het college van bestuur opdracht gekregen een ontwerp te maken voor een verbeterde cursusevaluatie. Daarom is een enquête opgesteld waarin studenten naar hun mening wordt gevraagd over het gewenste aantal vragen, de hoeveelheid antwoordmogelijkheden, het beste moment en de beste manier waarop de course evaluation afgenomen kan worden.

Op 16 december wordt de nieuwe course evaluation gepresenteerd door de werkgroep, waarin onder meer Oras, Aag en studentenvakbond VSSD zitting hebben. Over het oude systeem bestonden veel klachten en docenten waren bang om publiekelijk te kijk gezet te worden.