Discussieavond over innovatie

Is innovatie altijd progressie? Tijdens het VeerEvent op woensdag 23 februari gaan TU-onderzoeker Odette Scharenborg (EEMCS) en modeontwerper Borre Akkersdijk hierover in discussie.

Het Delftse VeerEvent is onderdeel van een reeks discussieavonden in verschillende Vlaamse en Nederlandse studentensteden met als overkoepelend thema ‘Vast in versnelling’. Wat levert versnelling van technologische ontwikkelingen op? Gaat het bijvoorbeeld niet ten koste van de kwaliteit van het innovatieproces?

In het Prinsenkwartier delen Scharenborg en Akkersdijk hun visie op dit onderwerp waarna het publiek hierover verder in discussie kan. (MvdV)

• Het VeerEvent ‘Is innovatie altijd progressie’ vindt plaats op woensdag 23 februari om 19.30 uur in het Prinsenkwartier. Toegang (inclusief een consumptie) is gratis voor studenten. Aanmelden is verplicht.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl