Digitale Delta trekt aandacht

Delta on-line is sinds haar introductie meer dan zevenhonderd keer geraadpleegd. Het digitale alternatief dat de redactie vorige week in samenwerking met Elektro lanceerde, kent – zoals mocht worden verwacht – de meeste lezers bij ‘computerfaculteiten’ als Elektro, TWI en TN. Bouwkunde en Werktuigbouw zijn minder wired, maar ook daar blijkt het nieuwe medium ontdekt. Een kwart van de gebruikers kwam van buiten de TU Delft en in tien procent van de gevallen logden internationale netsurfers in.