Delta zoekt een (tijdelijk) redacteur

Delta zoekt een tijdelijke (sept./dec.) collega (m/v) op de nieuwsredactie: een journalist met een goede pen, en interesse in onderwijs, beleid en studentenleven.

(Foto: Dalia Madi)

Delta is het onafhankelijke nieuwsplatform van de TU Delft, gericht op medewerkers en studenten, met nieuws, achtergronden en opinie over onderwijs, wetenschap en campusleven. De redactie, die valt onder de afdeling Communicatie, heeft een onafhankelijke journalistieke verantwoordelijkheid. De redactie bestaat uit een hoofdredacteur, twee eindredacteuren en twee inhoudelijke deelredacties: algemeen en wetenschap, beide met twee redacteuren. Op de algemene redactie zoeken we nu tijdelijke vervanging.

Functie-eisen:

• Interesse in onderwijs, beleid en studentenleven.
  • Een onderzoekende en kritische houding.
  • Je bent in staat om snel en adequaat artikelen te schrijven over actuele onderwerpen.
  • Journalistieke ervaring of een opleiding in de journalistiek.

Wij bieden:

• Een leuk team in een interessante werkomgeving.
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
  • De vrijheid om zowel thuis als (deels) op de campus te werken.
  • Een tijdelijk contract, van 1 september tot 20 december, voor 32 uur per week.
  • Het salaris is gebaseerd op schaal 10 uit de cao Nederlandse Universiteiten met een minimum van €2790,00 en een maximum van €4402,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring. Je bouwt pensioen op via het pensioenfonds ABP.

Interesse?

• Stuur vóór 12 juli 12:00 uur een mail met korte motivatie en CV naar Saskia Bonger, hoofdredacteur. Bij vragen kun je mailen of bellen naar 06-28557446.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl