Delta zoekt een student-fotograaf

Heb jij ervaring als fotograaf, ben je in het bezit van een goede camera en wil je je (verder) bekwamen in journalistieke fotografie? Kom dan fotograferen voor Delta, de onafhankelijke nieuwswebsite van de TU Delft!

Deze foto is gemaakt door student Justyna Botor, die sinds september 2021 voor ons fotografeert en die binnenkort afscheid neemt.

Wij zoeken een student met lef, die graag op mensen afstapt en die voor onze website ‘stock’-materiaal wil maken op de campus van de TU Delft. Wat wij onder ‘stock’-materiaal verstaan? Foto’s van gebouwen, van studenten en medewerkers in verschillende hoedanigheden, van volle collegezalen en van alles wat je verder tegenkomt als je er voor ons op uit gaat. Wij gebruiken die foto’s bij onze nieuwsberichten en achtergrondverhalen. Soms vragen we de student-fotograaf ook om evenementen, andere gebeurtenissen met nieuwswaarde en portretten te fotograferen.

De persoon die voor ons komt werken, heeft oog voor compositie en detail, maakt superscherp beeld en houdt zich aan afspraken. Heb je interesse? Stuur ons dan vóór 13 februari drie van je allerbeste foto’s met een korte toelichting en een motivatie en wie weet kun jij voor ons aan de slag, te beginnen met een dagdeel op proef (uiteraard tegen betaling).

• Je start in maart of april 2023.
  • Betaling via FlexDelft, op basis van een contract van vijf uur per week met uitzondering van vakantieweken.
  • Contact via Saskia Bonger, delta@tudelft.nl.
Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl