Delta peilt: wat ga jij stemmen?

Delta peilt net als in 2021 de politieke voorkeuren van studenten en medewerkers van de TU Delft. Op welke partij stem jij bij de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november?

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Wat stemmen je medestudenten? Wat is de politieke kleur van een faculteit of van TU Delft als geheel? En welke thema’s spelen een belangrijke rol bij de keuzes in het stemhokje?

Studeer of werk je op de TU, vul dan deze korte enquête in. Dit kan ook als je niet stemgerechtigd bent.

De resultaten van het onderzoek gebruiken we voor een eenmalige journalistieke productie van Delta. Je antwoorden blijven anoniem en worden uiteraard vertrouwelijk verwerkt. Onze ‘stembussen’ sluiten op zondag 19 november. Op woensdag 22 november, de dag van de verkiezingen, maken we de resultaten bekend.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl