Studentenleven

De OWee in beeld dag 4: meebrullen op de cantus

Duizenden nieuwe studenten maken deze week kennis met het Delftse studentenleven. Delta doet verslag. Dit was de woensdag.

Vrolijkheid op de cantus. (Foto's: Jaden Accord)

Het is als vanouds gezellig op de cantus sing-along. Om het meebrullen te vergemakkelijken is net buiten beeld een groot scherm met songteksten gemonteerd. Biergooien is met een truc voorkomen: geef de aankomende studenten waterpistooltjes en je hebt geen kind meer aan ze.

De cantus is één van de weinige officiële OWee-evenementen waar nog bier wordt geschonken. Door de vele maatregelen tegen drankmisbruik die de organisatie heeft genomen, blijft bijna iedereen overeind.

Je kunt natuurlijk ook al fietsend een smoothy maken, hier op de activiteitenmarkt.

Ooit zo’n megagrote Twisterdoek gezien? Blijf in evenwicht!

De Green Village is een van de stops tijdens de campustour. Toch handig om te weten waar je steeds langsfietst op weg naar X en Campus-Zuid.