Studentenleven

De OWee in beeld dag 2: infomarkt op volle maag

Duizenden nieuwe studenten maken deze week kennis met het Delftse studentenleven. Delta doet verslag. Dit was de maandag.

Ontbijten in het Mekelpark. (Foto's: Jaden Accord)

De OWee kan vermoeiend zijn, met veel indrukken en soms weinig slaap. Niks gaat dan boven een goed ontbijt. Dagelijks kunnen de eerstejaars in het Mekelpark terecht voor een stevig begin van de dag.

Na een logistieke opening en een openingsfeest op zondag, zijn er op maandag weer twee openingsbijeenkomsten: voor de eerstejaars die de OWee doen en voor de master-, uitwisselings- en schakelstudenten die het Introduction Programme volgen.

Chillen op de informatiemarkt.

Op die markt proberen allerlei verenigingen en andere partijen zichzelf te verkopen aan de eerstejaars…

(Foto: Delta)

…Ook Delta is van de partij op de infomarkt met de actie ‘Volg ons voor een totebag’.

Wie Delft altijd al een vanaf het water wilde bekijken, heeft maandag geluk. De canal cruise brengt eerstejaars de stad rond.

Ook wie van lichaamsbeweging houdt, komt maandag niks tekort. Beachvolleyball bij X is populair.

• Wil je ook een indruk van de OWee-zondag? Onze fotoreportage van die dag vind je hier.