De lichting 1995-’97

Nou ja, er smeult iets onder de oppervlakte. Niemand klimt (nog) op een zeepkist. Lijstaanvoerders lopen niet te oefenen voor Het Debat. Echter, op die een na laatste dinsdag in mei wordt elke student en medewerker wel geacht zijn of haar stemrecht te benutten en een vertegenwoordiger voor de universiteitsraad of faculteitsraad aan te kruisen in het stemhokje. Om het vlammetje een beetje aan te blazen stelt Delta elf u-raadskandidaten van de personeelsfracties voor. Volgende week aandacht voor de studenten.

(klik voor een van de elf namen op: U-raad kandidaat …)

De voortekenen zijn alleen nog voor geoefende ogen waar te nemen. Stapels bulletins vullen de postbakken in de hallen van faculteiten. Gaatjesenveloppen met promotiemateriaal doen de ronde. En er is zelfs een lilagekleurd verkiezingsprogramma in omloop. Kortom, de verkiezingscampagne voor 23 mei is losgebarsten!

(klik voor een van de elf namen op: U-raad kandidaat …)