Campustours vanaf 10 december

Middelbare scholieren die met hun ouders over de campus lopen, dromend van hun studietijd. Het is een vertrouwd tafereel rond deze tijd, maar dit jaar is de campustour anders georganiseerd. De drie onderwijsorganisaties op de campus, naast TU Delft ook De Haagse Hogeschool en Hogeschool Inholland, organiseren de tours dit keer gezamenlijk, op vrijdagen lvanaf drie uur ’s middags. Ze willen het verschil tussen hoger onderwijs en universiteit belichten, zodat aankomende studenten een beter beeld hebben van wat bij ze past. Naast de onderwijsfaciliteiten en de laboratoria van de verschillende onderwijsinstellingen bezoeken de aspirant-studenten faciliteiten waar studenten van alledrie de onderwijsinstellingen gebruik van kunnen maken, zoals sport- en cultuurcentrum X en de TU Delft Library. (JW)

Wetenschapsredacteur Jos Wassink

j.w.wassink@tudelft.nl