Opinie

Brieven

Delta-on-line 1Ik stuur deze korte e-mail om Delta te feliciteren met het feit dat het weekblad met Mosaic is te bereiken.

J.W. van Aalst, University of Guelph, Ontario, Canada.
Hoogtevrees

Jeroen Rademaker heeft een artikel geschreven naar aanleiding van een interview met onze student Robert-Jan Kooper (Delta nr.25). Als begeleider van Robert-Jan ben ik niet te spreken over het weglaten van enkele belangrijke gegevens.

Het project is een samenwerking tussen de vakgroep Informatiesystemen en het Graphics Visualization and Usability Center van Georgia Institute of Technology, waarvan prof. J. Foley de directeur is. Robert-Jan is hier dagelijks begeleid door Hans de Graaff, een van onze aio’s die ook op dat GVU Center zijn afstudeerwerk heeft gedaan.

Vindt u het niet normaal om de namen van partners in een artikel te noemen? En niet alleen de naam van de afstudeerstudent? Als een externe lezer iets meer wil weten kan hij niet gemakkelijk de weg vinden naar betrokkenen. Delta wordt iedere week naar het GVU Center opgestuurd omdat daar soms zeven Delftse studenten tegelijk zitten. Zij zijn daar ambassadeur van de TUD, door hun aanwezigheid en door de kwaliteit van hun werk. Delta wordt daar eveneens door Amerikanen doorgebladerd, ook via Internet/WWW.

Als Delta ook zelf een goede ambassadeur van de TUD wil zijn moet de redactie ook op dit soort details letten.

Charles van der Mast, TWI
Delta-on-line 2

Wat een prima initiatief! Waarschijnlijk ben ik de verst verwijderde lezer van Delta op deze aardbol!

Ir. Hein Doeksen b.i. BNA, lecturer in Design, Lincoln University, Nieuw Zeeland

Delta-on-line 1

Ik stuur deze korte e-mail om Delta te feliciteren met het feit dat het weekblad met Mosaic is te bereiken. Ik ben vijfdejaars student informatica en doe mijn afstudeerwerk aan de universiteit van Guelph, Canada. Mijn begeleider, Charles van der Mast, stuurde me iedere week een Delta. Met de komst van Delta op het World Wide Web is dat dus niet meer nodig; dat scheelt een hoop gedoe. Bij deze hoop ik dan ook dat de on-line Delta als voorbeeld zal dienen voor andere universiteitsbladen.

J.W. van Aalst, University of Guelph, Ontario, Canada.
Hoogtevrees

Charles van der Mast, TWI