Bloedspoor

Rico Zweers

Een enorm bloedspoor door Bouwkunde was het gevolg van een ongeluk in de vormstudiehal, afgelopen maandagmiddag. Een student wilde een collega helpen met het loshalen van een aluminium plaat uit een kast, waarna de plaat plotseling losschoot en zijn rechterhand binnendrong. Een flinke snee in de ringvinger was het gevolg. Na een korte behandeling door de EHBO op Bouwkunde werd de jongen naar het Reinier de Graafgasthuis gebracht waar de wond werd gehecht. De studentenarts moest er aan te pas komen om de vereiste tetanusprik te geven. (R.Z.)

Rico Zweers