AccessAbility Week op de TU

Studeren met een functiebeperking brengt veel uitdagingen met zich mee. Student Onbeperkt, het platform voor TU-studenten met een functiebeperking, organiseert in samenwerking met ondersteuningsloket Horizon daarom van 20 tot en met 24 maart de AccessAbility Week.

Met een serie lezingen en workshops wil het platform studeren met een handicap, chronische ziekte, psychische problemen of een andere ondersteuningsvraag onder de aandacht brengen. Zo kun je een workshop spellingvaardigheid volgen of ervaren hoe het is om te leven met een visuele beperking.

• Kijk voor een compleet overzicht van alle activiteiten op de website. Workshops en lezingen zijn – op inschrijving – gratis toegankelijk voor studenten, promovendi, medewerkers en geïnteresseerden van buiten de TU. (MvdV)
Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl