Wil jij de redactieraad van Delta versterken?

De redactieraad van Delta, het journalistieke online platform van de TU Delft, zoekt twee nieuwe leden: studenten met hart voor universitaire journalistiek. De redactieraad bestaat uit negen leden, onder wie studenten en medewerkers van de TU Delft en externe journalistiek deskundigen. Momenteel hebben wij vacatures voor twee studenten.

De redactieraad controleert namens het college van bestuur het gevoerde redactionele en journalistieke beleid en komt drie of vier keer per jaar bijeen. De raad adviseert de hoofdredacteur over nieuwe onderwerpen en/of over redactionele ontwikkelingen.

• Ben je benieuwd wie er nog meer in de redactieraad zitten. Kijk hier.
  • Wil je meer weten over Delta en de verantwoordelijkheden van de redactieraad? Lees dan ons redactiestatuut.
  • Interesse?
    Stuur vóór 4 maart een e-mail met een korte motivatie naar Saskia Bonger, hoofdredacteur van Delta: s.m.bonger@tudelft.nl.