VSSD houdt symposium over kwaliteitsmanagementplan

Paul Rutten

De VSSD organiseert op 1 maart een symposium over het kwaliteitsmanagementplan. Dit plan, dat de overheid dit jaar voor het eerst van faculteiten vraagt, moet op 1 april af zijn. Het symposium spitst zich toe op de Delftse problematiek bij het opstellen van deze plannen door de faculteitsraden. Een grote groep ‘bobo’s’ voert het woord: rector magnificus Wakker, KIVI-president Van Engelshoven en de ontwerper van het VSNU-visitatiesysteem, dr. Vroeijenstein. Bovendien spreekt een lid van de internationale accreditatiecommissie van Lucht- en Ruimtevaart en Industrieel Ontwerpen en geven diverse leden van organisatie-adviesbureaus die veel bij onderwijs betrokken zijn hun mening. (P.R.)

Paul Rutten