Volleybal

Teamzeilen

De Amsterdamse Studentenzeilvereniging Orionis organiseert in de week van 29 augustus tot en met 3 september de Heineken Student Teamsailing Championship 1994. Teams uit binnen- en buitenland, waaronder Spanje, Italië, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Noorwegen en Rusland, strijden op het Slotermeer in Balk (Friesland) om de Europese titel. Behalve Orionis, doen uit Nederland de Blauwe Schuit uit Leiden mee en Euros uit Enschede, die haar titel verdedigt.

Volleybal-teams aan de TU kunnen meedoen aan het zogenaamde Bedrijvenvolleybaltoernooi dat voor de twintigste keer in het NeVoBo-rayon Delft wordt georganiseerd. Gespeeld wordt vier weken lang, vanaf 25 augustus tot en met 22 september, op donderdagavonden in sporthal De Buitenhof en op vrijdagavond in het Sportcentrum. Er wordt gespeeld in vijf verschillende categoriën. Inschrijven kan via de TU-personeelsvereniging Prometheus. Voor inl. 783394 (Hans Lieshout).
Teamzeilen