Uittocht van Virgilianen

Ter gelegenheid van het twintigste lustrum van KSV Sanctus Virgilius gaan 340 leden van deze vereniging gezamenlijk op wintersport naar Flaine in Frankrijk.

/strong>

In het ski-oord zijn 85 appartementen gereserveerd en wordt een vervangende sociëteit ingericht. Volgens Virgiel is het ‘de grootste particulier georganiseerde reis van Nederland’. Er wordt nog nagegaan of het initiatief in aanmerking komt voor het Guiness book of records. ,,Waarschijnlijk volgen in de toekomst meer studentenvereniging dit initiatief omdat het zo goedkoop is”, aldus Sjoerd van den Bos van de wintersport-commissie.