Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Onderwijs

Studentenraad gaat collegezalen in

Persoonlijke contacten helpen het best om de bekendheid van de studentenraad te vergroten, zo blijkt uit een enquête die de raad eerder deze maand hield.

Persoonlijke contacten helpen het best om de bekendheid van de studentenraad te vergroten, zo blijkt uit een enquête die de raad eerder deze maand hield.
Vragen

Van de 68 studenten die de enquête van de studentenraad invulden, vonden er 37 dat zij te weinig hoorden van de raad. Dat is veel, erkent raadslid Gerco Steenbergen, die de enquête coördineerde. ,,We willen daarom vaker praatjes houden tijdens colleges. Dat blijkt goed te werken. Persoonlijk denk ik dat mond-op-mond reclame altijd het beste effect geeft.”

Delftse studenten willen ook graag per email benaderd worden over de studentenraad, zo gaven zij aan. ,,Een beetje merkwaardig, omdat je iedereen altijd hoort klagen over ongevraagde mail”, aldus Steenbergen. ,,Er werd ook gesuggereerd dat we prominenter aanwezig moesten zijn op de informatiemarkt tijdens de Owee.”

Persoonlijke contacten helpen het best om de bekendheid van de studentenraad te vergroten, zo blijkt uit een enquête die de raad eerder deze maand hield.
Vragen

Van de 68 studenten die de enquête van de studentenraad invulden, vonden er 37 dat zij te weinig hoorden van de raad. Dat is veel, erkent raadslid Gerco Steenbergen, die de enquête coördineerde. ,,We willen daarom vaker praatjes houden tijdens colleges. Dat blijkt goed te werken. Persoonlijk denk ik dat mond-op-mond reclame altijd het beste effect geeft.”

Delftse studenten willen ook graag per email benaderd worden over de studentenraad, zo gaven zij aan. ,,Een beetje merkwaardig, omdat je iedereen altijd hoort klagen over ongevraagde mail”, aldus Steenbergen. ,,Er werd ook gesuggereerd dat we prominenter aanwezig moesten zijn op de informatiemarkt tijdens de Owee.”

Redacteur Redactie

Heb je een vraag of opmerking over dit artikel?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.