Medewerker van de week

Student: Sjarifa Siregar, werktuigbouwkundeMedewerker: Ing. John Seiffers, docent mechatronica”Seiffers is een heel geduldige, enthousiaste en behulpzame docent.

Hij begeleidt het eerstejaarsproject en maakt het leuk door het toepasbaar te maken op alledaagse dingen. Daardoor gaat het leven. Daarbij geeft hij goede colleges; hij legt duidelijk uit en het is interactief. Iedereen kan altijd vragen stellen. Hij weet waar hij het over heeft en stelt hoge eisen, maar is aan de andere kant makkelijk in de omgang en maakt regelmatig een grapje. Hij is laatst tot ‘Lid van Verdienste’ benoemd door studievereniging Leeghwater. Toen hebben ze hem in de maling genomen door te zeggen dat zijn motor was beschadigd. Eenmaal buiten verrasten ze hem. Toen moest hij weer lachen, gelukkig. Hij is inspirerend. Hij heeft een weeshuis in Ethiopië opgericht. In de hal van werktuigbouw worden koeken verkocht, waarvan de opbrengst naar dat weeshuis gaat. Ik zie hem stiekem als een lieve, geduldige schoolmeester.”