Lintje voor Van Ingen

Van Ingen was de enige TU-medewerker die dit jaar met Koninginnedag een lintje kreeg.

Prof.dr.ir. J.L. van Ingen, dekaan van de faculteit Lucht- en Ruimtevaarttechniek, is benoemd tot Ridder in de orde van de Nederlandse Leeuw. Burgemeester Van Walsum reikte het lintje afgelopen vrijdag in het Stadhuis van Delft uit. Van Ingen ontving de onderscheiding onder meer voor zijn verdiensten op het gebied van onderwijs, voor zijn rol bij de totstandkoming van een ‘Position Paper’ van vier partners in de Nederlandse vliegtuigbouwsector en voor het doorgeven van zijn kennis van de aerodynamica aan een grote groep studenten en promovendi. ,,Ik ben uiteraard geweldig vereerd; nee, ik behoor niet tot degenen die dat zouden weigeren”, aldus Van Ingen.