Leeg overzicht van resultaten

Driehonderd eerstejaars studenten bouwkunde hebben per ongeluk een vrijwel leeg cijferoverzicht thuisgestuurd gekregen.Het ging om de resultaten van het laatste blok.

Het ging om de resultaten van het laatste blok. Volgens de dienst onderwijs, onderzoek en studentenaangelegenheden heeft een medewerker ‘per ongeluk’ een verkeerde knop ingedrukt, waarna de print- en verzendprocedure verder automatisch verliep. Inmiddels zijn verontruste studenten op de hoogte gesteld en heeft Bouwkunde alsnog correcte overzichten verzonden. (M.L.)