Koude-toeslag

Het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) heeft een brief aan minister Ritzen van Onderwijs gericht met het verzoek om ook studenten een koude-toeslag te geven. Het ISO meent dat studenten, net als andere minima, ook te lijden hebben gehad van de strenge koude van de afgelopen weken. Bovendien lopen ze volgens het ISO ook vaak koopkracht-correcties mis, waar andere minima wel recht op hebben. ISO-voorzitter Stienen vindt het ’te gek voor woorden’ als studenten niet in aanmerking zouden komen voor deze toeslag, omdat ze toevallig door een ander ministerie betaald worden.