Kort

GolfStudenten met een handicap van maximaal 24 en afkomstig uit Amsterdam, Delft, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht of Wageningen, kunnen op 14 oktober meedoen aan het Nederlands Studenten Golf Kampioenschap op de Broekpolder bij Vlaardingen.

De NSSS zoekt bestuursleden

Voor het komend bestuursjaar, dat loopt van oktober 1994 tot oktober 1995, zoekt de Nederlandse Studenten Sport Stichting (NSSS) vijf nieuwe bestuursleden. Het gaat om de functies voorzitter, secretaris, penningmeester en commissaris sport (2x). Afhankelijk van de functie houden deze bestuursleden zich bezig met allerlei facetten van de studentensport.

Van kandidaten wordt verwacht dat zij student zijn, ervaring hebben met bestuurlijke werkzaamheden, bij voorkeur in de sport, en dat zij ten minste twee dagen per week beschikbaar zijn voor bestuurswerk op het NSSS-kantoor in Utrecht. In dit jaar NSSS doe je bestuurservaring op en tevens ontvang je een bestuursvergoeding van 3.200 gulden per jaar.

Ben je geïnteresseerd en bereid minimaal twee dagen per week hieraan te besteden, bel of schrijf dan vóór 10 september naar: NSSS, Nieuwe Koekoekstraat 97, 3514 EC Utrecht. Tel. (ma t/m vr van 9.30-17.00 uur) 030-731265.

Golf

Studenten met een handicap van maximaal 24 en afkomstig uit Amsterdam, Delft, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht of Wageningen, kunnen op 14 oktober meedoen aan het Nederlands Studenten Golf Kampioenschap op de Broekpolder bij Vlaardingen. Het evenement, dat meedraait in de ‘Heineken Studenten Steden Cup’ (zie ook elders op deze pagina), wordt georganiseerd door de Rotterdamse studentengolfvereniging Off Course (010-4146232).

De NSSS zoekt bestuursleden