Kaleidoscope: Culture and Fun in Delft

Pi

cture your life in Delft as a kaleidoscope with colorful memories, fun and variation. It doesn’t matter if you are shy, or if you are an international student and don’t speak Dutch, or if you crave for adventures and can’t stand being alone; there are always more corners to discover, avenues to explore and cultural events to experience!
I AM A……BOOKWORM,I AM A…..MUSIC LOVER,I AM A ….SOCIAL ANIMAL,I AM AN…….OUTDOOR PERSON

Na jaren van bureaucratisch gesteggel lijkt eindelijk duidelijkheid te komen over het doortrekken van de A4 tussen Delft en Schiedam/Vlaardingen. “Nog voordat jullie eerste semester is afgelopen, wordt een besluit genomen over A4-Midden-Delfland”, zei minister van verkeer en waterstaat Camiel Eurlings afgelopen maandag tegen een bomvolle zaal studenten tijdens de opening van het collegejaar. Hij werd prompt overladen met applaus. “Nu moet ik het nog waarmaken”, voegde hij er snel aan toe. Eurlings beloofde snellere besluitvorming in politiek Den Haag over infrastructurele projecten als in ruil daarvoor studenten van de TU beloven creatief en innovatief te zijn. “Nederland moet lef tonen, de wereldeconomie omarmen, handel drijven zoals in de zeventiende eeuw en innoveren”, hield hij zijn publiek voor. “BV Nederland verwacht heel veel van jullie.”

I AM A……BOOKWORM

I AM A…..MUSIC LOVER