Campus

Ja/Nee

Robert Hooft, Pepijn de Vries en Diederik de Jonge kregen een 9,5 voor hun businessplan over online marketing voor het mastervak entrepreneurship. Daarom maakten ze er een app van: Sproffer.

Hiermee kun je in december in Delft met korting shoppen voor het goede doel. Via de app kun je bij hippe winkels en boetiekjes in Delft goedkope en originele cadeaus voor de feestdagen kopen.


1 Als de app een succes is, blijft hij bestaan voor andere feestdagen.

ja



2 Het is ons doel om de toepassing landelijk te maken.

ja



3 De totale korting gaat geheel naar het goede doel.

nee


4 Delftse studenten zijn de doelgroep.

ja



5 Op welke vraag willen jullie terugkomen?

“Op vraag 3, want we hebben transparantie hoog in het vaandel staan. Sproffer vraagt tien procent per deal, waarvan drie procent naar het goede doel gaat. We hopen quitte te draaien door zeven procent per transactie te vragen. Of dat gaat lukken, weten we niet. De app is meer een pilot om te kijken of het concept werkt. Het is een leerproces voor ons met als hoofdvraag:

wat is een nieuwe manier van online marketing?”

Redacteur Redactie

Heb je een vraag of opmerking over dit artikel?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.