IO-verwarring over inschrijfformulier

De practicuminschrijvingen voor komend kwartaal bij Industrieel Ontwerpen zijn niet vlekkeloos verlopen, omdat de gebruikelijke inschrijflijsten zijn vervangen door andere formulieren.

br />
Veel IO-ers wisten niets van de formulieren. De faculteit had de nieuwe inschrijfwijze niet bekend gemaakt. De studenten ontdekten het pas na de uiterste inschrijvingsdatum. De faculteit erkent dat zij een steekje heeft laten vallen in de voorlichting en heeft studenten alsnog de mogelijkheid gegeven om zich in te schrijven. Voor sommige practica die al overvol waren, is de loting voor deelname echter al verricht. Hier vissen de onwetende studenten achter het net. (S.H.)

Steven Hubeek

Steven Hubeek