IO-bandcontest

(Foto: Demla.com/Mèleny Spits)

www.iofestival.com

De formule sloeg vorig jaar aan en dus is er donderdag 3 april opnieuw een IO-bandcontest in Speakers. Vijf bands strijden om een plaats op het hoofdpodium van het in juni te houden IO-festival. Vorig jaar lag de nadruk op studentikoze bandjes uit Delft en directe omgeving, dit jaar komen ze deels van wat verder weg. Een van de optredende bands is het Rotterdamse Spaug, finalist van de Grote Prijs van Zuid-Holland.

(Foto: Demla.com/Mèleny Spits)

www.iofestival.com