Gemeenteraad en u-raad bijeen

Op initiatief van burgemeester Van Walsum en de rector-magnificus van de TU ontmoeten de Delftse gemeenteraad en de universiteitsraad elkaar op woensdag 26 februari op een thema-dag genaamd ‘Come to the future’. De dag vindt plaats in museum het Prinsenhof. Besproken worden onder meer de reorganisaties die zowel bij de gemeente als de universiteit lopen. Ook Delft Kennisstad zal besproken worden. Naar aanleiding hiervan heeft studentenpartij Oras het cvb onlangs gevraagd om te laten zien wat de TU doet voor Delft Kennisstad.