Opinie

Email-debat

,,Invest less in teachers, and more in electronics” was het debating point waarop we uw reacties vroegen. Het leidde slechts tot één reactie, maar dan wel in het Engels gesteld.

/strong>

,,Dear Sir/Madam”, schrijft Nishant Gupta (ngupta@pasti.stm.tudelft.nl) . ,,I am writing to you in regard to the debate ‘invest more in electronics and less in teachers’. Electronic equipment is just a ’tool’ in the hands of our teachers. Modern electronics do make the study easier and much better, but without it’s operator what good is a ’tool’? Thus we should invest in electronics but more importantly also in our teachers.”

Verdere bijdragen over dit onderwerp blijven welkom. Ir. E.L.van Emmerik (e.l.vanemmerik@et.tudelft) pakte het jubileum van de stad Delft in 1996 nog eens op en plaatst zijn antwoord kennelijk tegen de achtergrond van de reorganisaties bij de TU.

,,Ik wil graag alsnog reageren op de oproep in Delta 33 om een cadeau te verzinnen voor de gemeente Delft. Alvorens mijn idee te vermelden, wil ik graag opmerken dat het een beetje vreemd is om te kijken hoe duur het cadeau is dat je gekregen hebt en dan vervolgens de prijs van het cadeau dat je wilt geven, daarop baseert. Het idee voor een cadeau aan de gemeente Delft is: 750 nieuwe werklozen.”

Vorige week presenteerde Delta vier succesvolle afstudeerders en hun begeleiders: ,,De leermeester en zijn pientere gezel”. Op het adres delta@tudelft.nl willen wij graag meer opinies ontvangen over deze essentiële relatie in de kennisoverdracht. Wat maakt iemand tot een goede begeleider, welke eisen stelt de student of de aio aan de begeleider, en wat mag die begeleider zelf verwachten?

Doe mee aan het Email-debat.

Doe mee aan het Email-debat.