Delta zoekt nieuwsjager

Wij, de redactie van Delta, zoeken per 1 december een beginnende freelance journalist.
We zoeken iemand met een neus voor nieuws en interesse in universitaire politiek, studentenleven en onderwijs.

Ervaring met nieuwe media (publiceren via social media, vodcasts en podcasts) en Engelse taalvaardigheid zijn zeer gewenst.

Sinds dit collegejaar verschijnt Delta als maandblad, in plaats van als tweewekelijks magazine. Dat biedt de mogelijkheid om online te experimenteren met nieuwe vormen van journalistiek. De journalistieke beginselen van vrije nieuwsgaring, verificatie van bronnen en feiten en van hoor en wederhoor blijven daarbij onverminderd belangrijk.

We bieden vanaf 1 december een freelance-contract van zestien uur per week tegen een uurtarief van dertig euro. Kandidaten uit de buurt van Delft hebben een streepje voor. Reacties kunnen naar: s.m.bonger@tudelft.nl o.v.v. ‘freelance vacature’.