Delta zoekt een nieuwe student-columnist

Studeer jij aan de TU Delft en heb je een mening over actuele onderwerpen die raken aan het studentenleven, studeren, het reilen en zeilen op de TU Delft in het algemeen of je faculteit in het bijzonder?

Kun je je mening goed beargumenteren en ben je in staat om dat eens in de vijf weken in maximaal 500 woorden per keer te doen? Misschien ben jij dan onze nieuwe student-columnist!

• Heb je interesse? Stuur ons vóór 4 maart 2024 een proefcolumn van maximaal 500 woorden in het Nederlands of het Engels (in Word). Beantwoord daarin de vragen waarom jij onze nieuwe student-columnist moet worden en waarover je dan zou schrijven. We beoordelen je inzending op originaliteit, scherpte en schrijfstijl.
  • Heb je vragen? Stel ze aan Saskia Bonger, hoofdredacteur: s.m.bonger@tudelft.nl.