Delta komt naar je toe

De redactie van Delta werkt de komende weken vanuit verschillende TU-faculteiten. Wil je een praatje maken of heb je een tip voor ons? Spreek ons vooral aan!

(Foto: Justyna Botor)

Elke faculteit is weer een andere wereld, is een veel voorkomend gezegde onder TU-studenten en -medewerkers. De redactie van Delta is – na twee jaar thuiswerken vanwege corona – benieuwd hoe het er momenteel op jouw faculteit aan toe gaat. Daarom komen we langs. Om sfeer te proeven, te ontdekken wat er speelt op jouw faculteit en om natuurlijk zo veel mogelijk TU’ers te ontmoeten. De komende weken zullen we iedere donderdag werken vanuit een andere faculteit.

Dus ben je in voor een praatje? Heb je een onderwerp waar we wel over móeten schrijven, is er iets dat we in jouw ogen anders moeten doen? Of ben je gewoon benieuwd wie de (nieuws)redacteuren van Delta zijn? Spreek ons dan vooral aan! Je vindt ons meestal in de centrale hal en kunt ons herkennen aan onze oranje Delta-vlag.

(Tekst loopt door onder afbeelding).

Delta  op de infomarkt van de OWee op 22 augustus 2022.

Zodra we een nieuwe faculteit en specifieke werkplek hebben gevonden, maken we die bekend in dit artikel. Het voorlopige schema luidt als volgt:

Donderdag 8 september                            Industrieel Ontwerpen, centrale hal.

Donderdag 15 september                          Bouwkunde, het medaillon.

Donderdag 29 september                         CiTG, restaurant

Donderdag 6 oktober                                TNW, Atrium

Donderdag 13 oktober                              Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, central hal

Donderdag 3 november                             TBM, centrale hal

Donderdag 10 november                           EWI, gebouw 36

Je kunt ons op andere dagen gewoon in de Library van de TU Delft vinden. In kamer 0.18 om precies te zijn.