Computerapparatuur onder de hamer

De veilingmeester van veilinghuis Venduehuis der Notarissen uit Den Haag veilde vorige week woensdag in Rekencentrum in twee uur tijd 150 stuks hardware, software en bijbehoren tegen gereduceerde prijzen. ,,Een aantal mensen sloeg flink in”, aldus medewerkster drs. A. Bouwman. Bijna alles werd verkocht. In totaal bezochten zo’n vijfenzeventig studenten en medewerkers de twee sessies van elk een uur. Met de veiling vierde het rekencentrum vierde zijn 25-jarig bestaan.