Bijverdienste: verslaggever bij Delta

De redactie van dit universiteitsweekblad wil een nieuwe generatie van student-verslaggevers aanboren.Geboden wordt: begeleiding, opdrachten, inspraak bij het redactiebeleid en een honorarium (afhankelijk van plaatsing en lengte).

br />
Gevraagd wordt: ideeën, enthousiasme, bereidheid wekelijks te komen overleggen en goede contacten binnen de faculteiten en/of verenigingen.

Onze verslaggevers schrijven over ‘studentennieuws’, maken interviews, volgen afstudeerprojecten etcetera.

Geïnteresseerden kunnen bellen naar 784848, langskomen mag natuurlijk ook (gebouw Civiele Techniek, kr. 4.71).