Campus

TWI kan ‘elektronisch’ klagen

De faculteit Technische Wiskunde en Informatica heeft sinds kort een e-mailadres voor klachten over onderwijs of practica. Volgens E. de Vos, studentlid van de faculteitsraad, waren er veel klachten over computergebruik.

Omdat er geen centraal aanspreekpunt was, heeft hij vervolgens op Internet ‘Klacht’ opgezet.

De binnengekomen klachten worden direct doorgestuurd naar de bevoegde instantie, die er dan op reageert.

Secretaris-beheerder ir. H. van Iperen noemt het een prima initiatief. ,,Het speelt heel goed in op het feit dat alle studenten bij ons nu een elektronisch adres hebben.” Hij voorziet echter problemen als de enthousiaste organisatoren van dit moment er niet meer zijn. ,,Het budget voor personeel is erg krap. Wij kunnen voor Klacht waarschijnlijk geen mensen vrijmaken.”

Tot nu toe betroffen de meeste klachten het ‘verschrikkelijke’ nieuwe logo van de faculteit. Maar ook een klacht over het niveau van de cursus Nederlands voor buitenlanders volgens de ‘Delftse methode’ kwam binnen. Nu de colleges en practica weer begonnen zijn, verwacht de faculteit binnenkort méér serieuze klachten. ‘Klacht’ is te bereiken op: Klacht@Dutiws.TWI.TUDelft.NL (P.R.)

Paul Rutten

De faculteit Technische Wiskunde en Informatica heeft sinds kort een e-mailadres voor klachten over onderwijs of practica. Volgens E. de Vos, studentlid van de faculteitsraad, waren er veel klachten over computergebruik. Omdat er geen centraal aanspreekpunt was, heeft hij vervolgens op Internet ‘Klacht’ opgezet.

De binnengekomen klachten worden direct doorgestuurd naar de bevoegde instantie, die er dan op reageert.

Secretaris-beheerder ir. H. van Iperen noemt het een prima initiatief. ,,Het speelt heel goed in op het feit dat alle studenten bij ons nu een elektronisch adres hebben.” Hij voorziet echter problemen als de enthousiaste organisatoren van dit moment er niet meer zijn. ,,Het budget voor personeel is erg krap. Wij kunnen voor Klacht waarschijnlijk geen mensen vrijmaken.”

Tot nu toe betroffen de meeste klachten het ‘verschrikkelijke’ nieuwe logo van de faculteit. Maar ook een klacht over het niveau van de cursus Nederlands voor buitenlanders volgens de ‘Delftse methode’ kwam binnen. Nu de colleges en practica weer begonnen zijn, verwacht de faculteit binnenkort méér serieuze klachten. ‘Klacht’ is te bereiken op: Klacht@Dutiws.TWI.TUDelft.NL (P.R.)

Paul Rutten

Editor Redactie

Do you have a question or comment about this article?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.