Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Education

Toch vragenlijst over reorganisatie

Alle medewerkers van de TU krijgen binnenkort toch een vragenlijst over de reorganisatie (OOD). Na aandringen van de ondernemingsraad (or) heeft het college van bestuur hiertoe besloten. De or is blij met dit besluit.

In eerste instantie wilde de projectgroep die de evaluatie van de reorganisatie begeleidt, niet iedereen een vragenlijst sturen. “Als het voor medewerkers lang niet altijd duidelijk is wat afspraken zijn over de gewenste kwaliteit en middelen voor de dienstverlening, hebben zij ook geen referentiekader om daar een oordeel over te geven”, zei voorzitter Joris van Bergen daar eerder over.
Bij aanvang van de evaluatie luidde de opdracht aan de werkgroep een onderzoek te doen naar ‘de kwaliteit van de dienstverlening en het geven van concrete aanbevelingen voor verbetering’.
De projectgroep begon afgelopen zomer met een inventarisatie van de al beschikbare informatie hierover. Inmiddels is die aangevuld met zelfevaluaties en gesprekken met directeuren van de ondersteunende diensten en decanen.
Aan de hand daarvan wil de projectgroep in januari 2009 een interne notitie klaar hebben met voorlopige analyses en aanbevelingen. Over een deel van die analyses vraagt de projectgroep half januari de mening van alle medewerkers. Dat gebeurt via een digitaal onderzoek.
De projectgroep wil van alle medewerkers weten of er nog andere opvattingen leven of dat er zaken over het hoofd zijn gezien. De aanbevelingen in het eindrapport worden dan mogelijk nog aangescherpt of aangepast.
De projectgroep heeft dit najaar ook nog gekeken naar afspraken over functies sinds het begin van de reorganisatie. Daarbij keek de groep naar de kosten (inclusief inhuur van externe medewerkers) en de omvang van het aantal ondersteuners versus de te ondersteunen staf en studenten. Verder besteedt de projectgroep aandacht aan de relatie tussen faculteiten en ondersteunende diensten.

Editor Redactie

Do you have a question or comment about this article?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.