Opinion

UFO

Kameraden, in dit moeilijke uur richt ik mij tot u met de oproep een laatste en ultieme offer te brengen. Na de zwaar bevochten zeges die ons verworvenheden als de Uniforme Cursusevaluatie en de Uniforme Jaarindeling hebben gebracht, dachten wij het puriformisme met wortel en tak uitgeroeid te hebben.

Helaas, dit veelkoppig monster is taaier dan het taaiste onkruid en bedreigt opnieuw de grondslagen van onze geliefde Universiteit. De vijand is nog steeds onder ons!

In het volle besef van de offers die u al gebracht hebt, vraag ik u opnieuw de wapens op te nemen en dit verderfelijk gedachtengoed een laatste slag toe te brengen. U staat niet alleen! Waar eerder de Studentenraad al voorging in de strijd, vinden wij nu ook de Vakbonden pal naast ons. Regelingen om ook de laatste verzetshaarden uit te roeien, zoals een 20+ regeling, zijn al in de maak. Daarom durf ik het aan u te vragen dit offer te brengen: strijd met ons voor de Uniforme Facultaire Organisatie (UFO). Tot de laatste snik.
E. Lagendijk

E. Lagendijk

Editor Redactie

Do you have a question or comment about this article?