Onderwijs

Helpdesk in nood

De Helpdesk Informatisering en Automatisering van het hoofdgebouw kan het werk niet meer aan. Bellen naar de helpdesk kan niet meer, alleen mailen. Dat is de strekking van een mailtje dat de dienst Informatisering en Automatisering in het SBS-cluster verspreidde.

br />
De dienst is overbelast vanwege de overgang naar nieuwe administratieve systemen als Baan Finance en PeopleSoft. Daarnaast, aldus het mailtje, kampt de dienst met ‘pure pech’ (‘kabels die er ineens uitgetrokken zijn’) en organisatorische problemen. ,,Dit betekent dat er ontzettend veel onvrede en onrust is, wat ik me overigens goed kan voorstellen”, schrijft manager A. van Triet. ,,Om hier uit te komen is er op dit moment maar één oplossing.” Wanneer de helpdesk weer telefonisch bereikbaar wordt, is niet duidelijk. ,,Zodra we bij I&A zien dat de situatie weer gestabiliseerd is, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen. Maar ik denk eerder in dagen dan in uren”, aldus Van Triet vorige week donderdag.

Bellen naar de helpdesk kan niet meer, alleen mailen. Dat is de strekking van een mailtje dat de dienst Informatisering en Automatisering in het SBS-cluster verspreidde.

De dienst is overbelast vanwege de overgang naar nieuwe administratieve systemen als Baan Finance en PeopleSoft. Daarnaast, aldus het mailtje, kampt de dienst met ‘pure pech’ (‘kabels die er ineens uitgetrokken zijn’) en organisatorische problemen. ,,Dit betekent dat er ontzettend veel onvrede en onrust is, wat ik me overigens goed kan voorstellen”, schrijft manager A. van Triet. ,,Om hier uit te komen is er op dit moment maar één oplossing.” Wanneer de helpdesk weer telefonisch bereikbaar wordt, is niet duidelijk. ,,Zodra we bij I&A zien dat de situatie weer gestabiliseerd is, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen. Maar ik denk eerder in dagen dan in uren”, aldus Van Triet vorige week donderdag.

Redacteur Redactie

Heb je een vraag of opmerking over dit artikel?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.